Campagne met online game “Tape the Box” zorgt voor directe sales voor Laro Tape

Voor Laro Tape, specialist in bedrukte tape, hebben we rondom de Webwinkel Vakdagen het concept “Tape the Box” gerealiseerd. Met veel leads én directe sales als resultaat.

Op de stand konden bezoekers de iPad game “Tape the Box” spelen. Voordat je aan het spel mee kunt doen, is er een lead-registratie. Dit maakt een goede follow-up mogelijk. Na registratie kan het spel beginnen met het eerste level. Door te ‘swipen’ kun je een doos dichtapen. In totaal zijn er 5 levels. De snelste taper wint een iPad! Aan het einde vragen we nog of men de beursaanbieding wil ontvangen (opt-in).

Voor de beurs hebben we e-mailing gestuurd naar het adressenbestand van Laro Tape. In deze e-mailing werd men al uitgedaagd om Tape the Box te komen spelen op de beurs.

Bovendien werd ook al de speciale beursaanbieding aangekondigd. Direct na de beurs kregen alle bezoekers aan de stand (gamers en Fairleads App) een mail met een bedank en een aankondiging over de verdere follow-up.

Wij hebben voor Laro Tape de hele beursdeelname georganiseerd. Samen met expospaces hebben we het standconcept vormgegeven en samen met Laro Tape is er een mooie goodie-bag samengesteld, met beursaanbieding.

Laro Tape is enthousiast over het resultaat. In de stand werd er al een aantal orders genoteerd. Na de beurs kwamen daar een significant aantal leads bij. Doelstellingen zijn dan ook zeker gehaald. Al tijdens de beurs werd de standruimte voor volgend jaar geboekt!

Start typing and press Enter to search