Case

Akoesta: Custom Solutions || Happy Spaces

Werken met Akoesta

Vanaf het allereerste begin van Akoesta in 2013 zijn wij betrokken geweest bij de marketing- en communicatie. Het bedenken van de bedrijfsnaam, het ontwerpen van het logo en de huisstijl, het briefpapier en de visitekaartjes tot aan de belettering op het pand. Ook de website, brochures en productsheets verzorgen wij voor Akoesta. Sinds die tijd verzorgen we de content voor de website en ook voor de digitale nieuwsbrief die twee-wekelijks verzonden wordt. Voor verschillende beursdeelnames hebben we leuke en effectieve concepten bedacht.

Over
Akoesta

Akoesta maakt akoestische oplossingen op maat. De totaaloplossing van Akoesta omvat alle facetten rondom akoestiek zoals akoestische metingen, akoestisch advies, 3D visualisaties, montage en nog veel meer. Akoesta gunt iedereen een happy space om in te werken, om in te wonen of gewoon om in te zijn. Een goede akoestiek draagt enorm bij aan een gezonde leefomgeving.

Over
de aanpak

Voor Akoesta zijn we vanaf het begin van de oprichting de marketing- en communicatie partner. Jaarlijks maken we een jaarplanning en activiteitenkalender voor de verschillende acties en uitingen, inclusief de (content)strategie.

Over
de leads

De leads voor Akoesta worden voornamelijk gegenereerd via de website. Dit wordt aangejaagd door de digitale nieuwsbrief, telemarketing, advertenties en recentelijk meerdere LinkedIn campagnes.

Een maandelijkse toestroom van leads

Directe omzet uit de acties

Structureel zichtbaar bij doelgroep(en)

Quote van Floris

De samenwerking met + add leads is al vanaf het begin uitstekend. Het begon met een logo en een website, maar al snel was +add leads verantwoordelijk voor onze andere MarCom activiteiten. Ze hebben aan een half woord genoeg en nemen veel werk uit handen. En wij hebben al veel mooie leads en zelfs directe orders binnengekregen.

Start typing and press Enter to search