Over ons

Voor B2B ondernemers in het MKB

1. Uniek + Doelgericht

Met ons + add leads model hebben we een unieke, frisse aanpak ontwikkeld, anders dan de traditionele online marketing bureau’s.

Zomaar lukraak beginnen met een campagne, daar geloven wij niet in. Eerst naar de basis om de uitgangspunten samen op een rijtje te krijgen. Onze enthousiasmerende Take-Off workshop is hiervoor de perfecte manier. In een paar uur hebben we alles helder op 1 A4tje  en kunnen we aan de slag met een creatief concept. Heb je zelf alles al direct paraat? Ook goed, natuurlijk! Dan is de Take-Off workshop niet nodig.

Met onze creatieve concepten gaan we heel doelgericht voor de beste leads. Dit kan direct grootschalig, maar kan ook klein. Denk hierbij bijvoorbeeld aan content marketing, het optimaliseren van je website, het versturen van een digitale nieuwsbrief, een Facebookcampagne of een beurs of event. Of iets heel anders! Het is maar net hoe we jouw doelgroep het beste kunnen bereiken.

Je kunt alle facetten bij ons neerleggen; creatie, uitvoering en rapportage. Wil je bepaalde onderdelen liever zelf blijven doen? Geen probleem!

Na elke campagne hebben we een Meet-Up waarin we aan de hand van de result-sheet de resultaten bespreken.

Ook voor jou kunnen we leads toevoegen met effectieve campagnes! Wil jij dat ook? Laten we dan afspreken. We vertellen je graag meer over onze aanpak.

2. Creatief + Effectief

Creativiteit zit in ons DNA, maar het moet wel wat opleveren.

Bij ons staat creativiteit in dienst van effectiviteit. Als we moeten kiezen tussen deze twee, kiezen wij altijd voor effect! De uitdaging is om een creatieve campagne te bedenken die het gewenste effect heeft. Als het niet werkt, doen we het niet.

Creativiteit heeft vele verschijningsvormen en heeft vaak niets met vormgeving of design te maken. Je goed kunnen verplaatsen en meedenken in de vraagstukken van klanten vereist bijvoorbeeld creativiteit. Op een efficiënte manier omgaan met budgetten ook. En voor het schrijven van een goed artikel heb je zeker ook de nodige creativiteit nodig. Net zoals voor het helder formuleren van e-mails, offertes, correspondentie, rapportages.

In al onze projecten besteden wij veel aandacht aan creativiteit. Dat kan ook niet anders, want het zit in ons DNA.

Maar… het moet wel iets opleveren! We zetten onze creativiteit heel graag in om jouw business een boost te geven.

3. Concreet + Helder

Ons + add leads model met onze unieke, frisse aanpak staat op één A4-tje. Hetzelfde geldt voor de strategie die we uitwerken voor onze klanten. En ook de resultaten van een campagne staan bij ons op één sheet. Overzichtelijk, helder en concreet. Dat maakt het werk een stuk aangenamer!

over-ons-ons

Over ons

Open, eerlijk en service-gericht. Strategisch sterk en een no-nonsense mentaliteit met een duidelijke visie. Dat is waar wij voor staan met onze frisse aanpak.

Mission to the . . . .
Ook jij hebt een duidelijke visie en weet wat je wilt bereiken met jouw bedrijf. Wij weten hoe we jouw visie met de juiste marketingstrategie kunnen versterken. Door het genereren van leads als uitgangspunt te nemen, gaan we samen terug naar de basis, de kern van jouw business. Ons lead-generation-model zorgt ervoor dat we samen de diepte in gaan en de marketingstrategie die past bij jouw bedrijf, inzichtelijk maken. We willen jou inspireren, ontdekken hoe marketing voor jou het beste werkt en daarmee samen het beste resultaat bereiken.

Add leads lead
Add leads lead
Add leads lead

Wat is een lead eigenlijk?

Een “lead” is een term die door sales, marketing en communicatie specialisten vaak wordt gebruikt. Voor een buitenstaander is het misschien niet duidelijk wat een lead nu precies is. Op Google vind je (onder meer) het volgende:

Wikipedia
Business leads zijn mogelijke nieuwe klanten voor een bedrijf en worden ook wel prospects of sales leads genoemd. Wikipedia

Marketingtermen.nl
Een lead is een aanvraag voor meer informatie over een product of diensten kan vanwege deze interesse gezien worden als een potentiële klant. Leads kunnen bijvoorbeeld binnenkomen via een contactformulier op je eigen website. Marketingtermen.nl

De ene lead is de andere niet. Leads zijn als volgt in te delen:

Koude lead
Een koude lead is iemand die je nog niet eerder ontmoet of gesproken hebt. Voor hem of haar ben je nog een onbekende.

Warme lead
Een warme lead is al bekend met jou en met jouw diensten. Dit kan een koude lead zijn geweest. Iemand die je kennis hebt laten maken met het bedrijf en die nog steeds interesse toont.

Marketing Qualified Lead
Een Marketing Qualified Lead (MQL) is een mogelijk nieuwe klant, die concrete interesse heeft getoond in jouw organisatie of product. Deze MQL heeft bijvoorbeeld een whitepaper of e-book gedownload.

Sales Qualified Lead
Een Sales Qualified Lead (SQL) is ervan overtuigd dat jij een oplossing hebt voor zijn probleem. Deze lead staat op het punt om een beslissing te nemen. Nu is het moment om over te gaan tot verkoop. Je geeft de lead daarom voldoende redenen om voor jou te kiezen en niet voor de concurrent.

Een lead is nog geen klant. Uiteindelijk is natuurlijk het doel om van iedere lead een klant te maken. En dat kan met onze aanpak!

“Contact us + add leads too!”

Start typing and press Enter to search