Case

Social Campaign Rijnmond College, Pieter Groen & Limes

Doelgroep: leerlingen van groep 8 én hun ouders!

Over de campagne

De concurrentie tussen middelbare scholen wordt steeds heviger. Iedere school heeft zo zijn eigen ijzers in het vuur: tweetalig onderwijs, science, sport, coaching, programmeren, 3D printers, locatie, etc. Om kinderen en ouders te overtuigen worden er Open Dagen georganiseerd.

Over Andreas College

De campagnes zijn ontwikkeld voor drie middelbare scholen in de omgeving van Katwijk: Pieter Groen, Rijnmond College en Limes Praktijkonderwijs. Alle drie onderdeel van Andreas College.

Over
de aanpak

Om zoveel mogelijk kinderen naar de Open Dagen te krijgen hebben wij een campagne ontwikkeld op social media voor 3 scholen. Doelgroep bij deze campagne: kinderen uit groep 7 en 8 en natuurlijk ook hun ouders.

Over
de leads

Het is misschien gek om over “leads” te spreken als het over het werven van scholieren gaat. Met onze campagnes hebben we ons zelf elk jaar weer overtroffen in resultaat: meer bereik tegen minder kosten per “lead”. De Open Dagen worden elk jaar drukker bezocht.

Meer scholieren op de Open Dagen

Minder kosten per bereikte persoon

Meer zichtbaarheid bij doelgroep

Quote Ilse

Voor het derde opeenvolgende jaar hebben we samen met + add leads de campagnes voor onze drie scholen gerealiseerd. Met elk jaar zichtbaar meer effect. En inzichtelijk gemaakt door heldere rapportages.

Start typing and press Enter to search