Studio Automated: We make content relevant

Bij Studio Automated houden ze van sport. Welke sport dan ook. Wij ook trouwens. Ze automatiseren de videoproductie volledig, zodat sportclubs alle spelers tijdens of na de wedstrijd kunnen volgen om de tactische en teamprestaties te verbeteren. Kun je je voorstellen dat je op je bank zit en naar je favoriete sportclub kijkt zoals jij dat wilt? Cameraman worden en de camera’s over het veld sturen? Dat is niet futuristisch. Dat is Studio Automated.

Studio Automated is een spin-off van TNO. De geautomatiseerde studio-software is gebaseerd op meer dan 50 jaar onderzoek. Samen met partners transformeren ze AI Computer Vision-technologie in operationele software voor klanten.

Vanaf het allereerste begin zijn wij betrokken geweest bij de start-up Studio Automated. Met onze Take Off workshop als startpunt hebben we de uitgangspunten helder op een rijtje gekregen, samen met de oprichters Paul en Paul. Het logo, de huisstijl en de website waren al snel de eerste tastbare resultaten van onze samenwerking. Zij vanuit de Johan Cruijff ArenA en wij vanuit het Olympisch Stadion. Dat schept een band 🙂

Maar er is meer en het einde is nog zeker niet in zicht. We maakten de eerste productsheets voor Studio Automated, de eerste Roll-up banners en diverse content updates op de website. Uiteraard alleen ‘relevant content’.

Start typing and press Enter to search